Monday, January 10

Bila nak KURUS!


 Ya itu diaaa,balik kampung makan tak berhenti,maklum la ada celebration birthday OPAH yang ke 85. So this is what i ate.


cake buatan sendiri ;) hah! begitu bangga kerana begitu sedappp


This is what i call pita bread. You should try make your own. Its so simple like ABC!

nyum nyummmm
hamik kau makanan,habis in one night only,haha. Semua pelahap =.=
And meet the birthday girl,hehe. She so old but still kuat macam harimau. rawrrr

 MashaAllah,banyak gilaa cause dedap dilaaa. Lepas melantak semua bergolek beramai ramai dan tido. Macam ular kekenyangan,brrrp. Semenjak jadi penganggur,belajar memasak je. Seronoknyaaaa!!Nanti mesti suami sayang lebihh,hehe :) Kite dah pandai masak,awak? haha.

 Apabila sesampai saja di Kualalalala Lumpur,perasaan malas melampau lampau lampauuuuuuuuuu dan laaaampppauuu datang membuak buak . Gimana mau kurus ni,lama kelamaan bisa jadi belon badan gue ini.

 Tak boleh jadi ni,kalau di biarkan makin terukkkkkk.So,memandang kan duit pun tade =.= so tak boleh lepak selalu kat warung warung kopi* cehh,macam selalu pulak minum kopi kat kedaiii,eee orang tuaaa.

 So lepas ni azam baru! Nak turunkan berat badan sehingga 35 kg,ooooohhhhhh tidaaakkkk. Ibu cakap nnt mcm aneroxia. So berat ideal yang nak sekarang ni emm 40 will be fine. Mesti ada yang tidak menyangka berat saya melebih 40++.

ini bukan kaki sayaaa =.=

 Jangan disangka air yang tenang tiada buayaaa. Hahaha,tak kena lansung perumpamaan tuu. Jadi,saya akan berusaha bersungguh sungguh untuk mencapai cita cita. Kawan seperjuang yang sentiasa berjuang untuk membakar lemak lemak yang terkumpul ini  bersamaa adalahhh jeng jeng jeng NORI NORI NORI. Actually nama dia Norillianis.hehe.We're going to get kurus,InsyaAllah.Look forward us within 2 monthh,ada perubahan tak nnt.


Nak badan macam ni lahh, hahaha

tgk dia,comel je:) im not her fan,and not obssessed with her. She just inspire me. 

1 comment:

  1. hahaha myn x akan jd pnye bdn mcm ni.. ;P
    sbb myn muk! haha mkn mkn mkn!! :P :P
    (joke)

    ReplyDelete

feedback anyone?